going-to-america2017.reismee.nl

Eindelijk in Clearwater beach

Vandaag, 15 juli, de dag dat we uit Philie vliegen naar Orlando. Vanmorgen om 4 uur, US time, klaar wakker. De omschakeling naar de andere tijdzone was een feit. Half 7 zaten we al in de lobby van ons hotel. Wachten totdat het buffet open ging (not included!). Na het ontbijt in het hotelbusje naar het vliegveld. Toch nog even vragen of onze koffers echt in Tampa staan, wat gelukkig nogsteeds het geval was.

Toch ook nog even contact gehad met onze reisagent. Om te checken of het nu goed was afgesproken met Alamo rond onze huurauto. Moest allemaal goed komen gaf ons mannetje aan, dus dan was dat ook zo. Na de check, check en dubbelcheck zatten we rond 10 uur in het vliegtuig.

2 uur later stonden we al weer aan de grond. Zonder koffers is het snel handelen. Op naar Alamo om de huurauto op te halen. Omdat we niet in Tampa waren maar in Orlando, moesten we de reservering om laten zetten. Beetje bijbetalen en we werden naar de garage verwezen waar de huurauto's stonden. Een 8 persoons minivan. Nou de keuze was weer reuze. Ons oog viel op een ford expedition, xlt met ecoboost ( voor de kenners onder ons), zwart en groot. Het leek wel een tank. Perfecte auto voor ons. Maar ja was hij niet te groot? Instappen en weg wezen dachten wij. Bij de eindcontrole werd niets gezegd, dus het was goed. Wat een vreselijke grote bak van een auto hebben wij. Genoeg ruimte voor een ieder en de bagage. Oja de bagage. Die stond nog in Tampa. Dus riemen vast en op naar Tampa.

Het was even zoeken, maar bij toeval werden de vrouwen aan de goede kant van het vliegveld in Tampa gedropt om op zoek te gaan naar de bagage. Terwijl de mannen stapvoets probeerden te rijden om zo de vrouwen weer de kans te geven met koffers in te stappen. Na twee rondjes vliegveld lukte dat. Gelukkig waren onze koffers er allemaal! Op naar Clearwater beach.

Onderweg besloten om toch maar de eerste stop te maken bij een outlet. Wat een outlet is hoor ik jullie vragen. Nou dat is bataviastad maar dan 5 keer zo groot. Natuurlijk met enkele tassen gevuld met kleding, door naar ons hotel. Een dag te laat maar dat mocht de pret niet drukken.

10 uur plaatselijke tijd, reden we door Clearwater. We konden niet veel zien omdat het al aardig donker was, maar de eerste indruk was goed. Een echte kustplaats met enorm veel eettentjes, beachclubs en ga zo maar door. Dat moeten wedus nog wel even goed ontdekken.

Ingecheckt in het holliday inn, koffers naar de kamers, zwembroek aan en lekker afkoelen in het zwembad. De vakantie is begonnen.

Morgen vroeg op om naar Universal studio's te gaan. Dagje pretpark, altijd leuk!

Andrea

Leuk!
Geweldig!!lekker genieten schatjes!!??

Saskia

Fijn te horen dat jullie eindelijk op plaats van bestemming zijn! Have fun ?

Marion

Fijn dat jullie, na wat omzwervingen, nu echt aan de vakantie kunnen beginnen! Geniet ervan!

Marleen

Top heel veel plezier met z`n allen

Marga

Zou ook raar zijn als er bij jullie niet het een en ander mis gaat ,maar nu lekker genieten xxx

Elsemiek

En nu lekker genieten!! Heel veel plezier