going-to-america2017.reismee.nl

Dallas AirPort

Zo de dag dat we terug komen naar Nederland. Vanmorgen, na een goed ontbijt, moesten we rond 9 uur verzamelen om het voeren van de longhorn cows mee te maken. In colonne de berg af naar de wei waar deze vreemde koeien stonden te grazen. Longhorn cows hebben hun naam te danken aan, hoe kan het ook anders, de lange hoorns. De kampioen was een koe met hoorns met een spanwijdte van 1,5 meter. We mochten ze zelf voeren. Weer een rijke ervaring erbij. Zijn eigenlijk gewoon koeien maar dan met hele lange hoorns. De oudste koe was 25 jaar, de jongste was een jaar of 5. Na het voeren gingen we de koffers pakken en op weg naar Dallas AirPort. Onderweg zijn we nog even gestopt bij een plaatsje waar een rommelmarkt was. Na de laatste souvenirs gekocht te hebben gingen we op weg naar het vliegveld.

Dit was het dan. Na ruim drie weken zit de reis erop. Ongeveer 2000 Miles gereden te hebben. 6 staten aangedaan te hebben (Philadelphia, Florida, Tennessee, Alabama, Missisippi en Texas). 6 vluchten verder (en een hoop American Airlines bonuspunten voor frequent flyer ?) zit het er echt op.

Nou dat dachten we. In de lucht kregen we te horen dat er technische problemen waren met de weer radar. Betekend dat we terug moeten naar Dallas. Hebben wij weer. Ben benieuwd wat het gaat worden.

Het is nu kwart over 5. Ik geloof dat we om 6 uur weer gaan vertrekken. Vingers gekruist.

Voor alle foto's en andere verhalen moeten jullie maar een keertje langskomen.

Het was mij een genoegen om jullie op deze manier mee te laten genieten wat wij hebben meegemaakt. Wellicht tot een volgende keer.

Marion

Super leuk om de verhalen te lezen! Goede reis! ?

marleen

tot straks